1. Skip to Menu

Kontakt

00-891 Warszawa
ul. Chłodna 3
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP 527-23-12-733
KRS 0000159843
REGON 016400767

Wycieczka z woj. opolskiego w Karkonosze, do Drezna i Szwajcarii Saksońskiej

W dniach 10-11 października 2015 roku, ZW w Opolu zorganizował 2- dniową wycieczkę dla grupy 45 emerytów i członków ich rodzin.

W pierwszym dniu zwiedzaliśmy Pałace w Wojanowie i Łomnicy, a po przyjeździe do Szklarskiej Poręby, trasą turystyczną odbyliśmy spacer do wodospadu Kamieńczyka na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego. Przez Polanę Jakuszycką dojechaliśmy do Harrachowa (Czechy), gdzie: byliśmy pod skocznią narciarską, odbyliśmy krótki spacer po miasteczku oraz mieliśmy czas wolny na „czeskie piwo”.

Po zakwaterowaniu w Karpaczu w Ośrodku Konferencyjno -Wypoczynkowym oraz po uroczystej obiadokolacji, trwała zabawa do północy, przy muzyce mechanicznej prowadzonej przez DJ-ja.

W drugim dniu przybyliśmy do Szwajcarii Saksońskiej (Niemcy) – malowniczej krainy o wspaniałych formach skalnych.

Odbyliśmy wędrówkę po Parku Narodowym do Bastei – niepowtarzalnego labiryntu skalnego, zaliczanego do najpiękniejszych punktów widokowych Europy w dolinie Łaby.

Po przyjeździe do Drezna (Niemcy) -stolicy Saksonii nazywanej „Florencją nad Łabą”, zwiedzaliśmy miasto: Plac Teatralny, Zwinger, Opera Sempera, kościół Dworski, Tarasy Bruehla, Stary Rynek oraz Muzeum-Galerię Starych Mistrzów. Zmęczeni ale bardzo zadowoleni wróciliśmy w godzinach nocnych do Opola.